22 Kasım 2005 Salı

Tüm Limanlar Uykuda


Tüm limanlar uykuda,
Bense dalgaların şehre vurduğu bir kıyıdayım,

Yakamozun altında neyi, niçin beklediğim aslında belli,
Gelip geçenler beni tanır, akşamcı derler bana,

Neden mi? buradayım,
Uzun hikaye,
Dinlemek istersen anlatayım sana da,

Sevdiğim kadın,
Bu kıyıdan kalkan bir vapurla gitmişti meçhule,
Belki bir gece vakti döner diye bekliyorum hala...

Tüm limanlar uykudayken,
Bense dalgaların şehre vurduğu bir kıyıdayım,

Sarhoş musun? be adam diyenler olabilir,
Keşke öyle olsam,
İçki beni ayıltıyor sarhoş etmenin tam eksine,

Bense o kadını böylesine severken,
Avareler gibi dolanırken ve bu baş bedenin üzerindeyken,

Kan damarlarımın içerisinde böylesine delice akarken,
Nasıl sarhoş olabilirim,

Keşke sarhoş olabilsem,
Keşke uyuyabilsem,
En azından o anlarda kendime huzur verebilirim,

Olmuyor işte,
Hiçbir şeyin olmadığı gibi,
Sarhoş olmakta mümkün olmuyor,
Uykuya dalabilsem,

Ama nerede o huzur?
Uyku haram bir cigara gibi,

Gelmiyor işte yıllardır
O tatlı ağırlık göz bebeklerime,

Tüm limanlar uykudayken,
Bense dalgaların şehre vurduğu bir kıyıdayım,

Belki gelirsin diye bekliyorum yine,
Mezem az, eski tadımsa hiç yok,
Nerede o gençlik yılları,
Nerede o havai, deli fişek halim,

"Git" demek o kadar kolaydı ki: o zamanlar,
"Gel" demekse o kadar ağır geliyor şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yap: