27 Aralık 2011 Salı

Hayat'ımıza Hoş Geldin Kızım

Bebek
Uzun zamandır bekliyorduk eşimle beraber bugünü...

Bekleme sürecinde kızımla ilgili olarak kaleme aldığım Baba Oluyorum ile Bir Kızımız Olacak yazılarımı paylaşmıştım sizlerle.

Çok şükür bunca emek ve zahmetten sonra Allah çocuğumuzu sağlıklı olarak elimize almayı nasip etti. İlk çocuğumuz olması nedeni ile hastane önünde saatlerce bekledikten sonra 22 Aralık 2011/Perşembe günü saat 21:15'de o güzel haberi ebe hanım iletti bana.

Hayatımda ne diploma alırken, ne de askerden tezkere alırken bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Eşime bu durum için ayrıca teşekkür etmiştim. Yineliyorum teşekkürümü.

Efendim babalık duygusu nasıl bir duygudur diye sorarsanız eğer. Daha tam olarak tadamadım. Lakin bence annelikten sonra en yüce hislerden biri olduğunu düşünüyorum.

Kızımızla ilgili uzun süren isim arayışından ve tartışmalardan sonra adına karar verdik. Mahsun Kırmızıgül'ün Hayat Devam Ediyor... dizisinden esinlenerek kızımızın adını 'Hayat' olmasına karar verdik.

Kızıma bir baba olarak ömrümün sonuna kadar yanında olacağıma söz veriyorum. Onun mutluluğu ile sevinip, üzüntülü zamanlarında ve özellikle şu aralar. Kaka yaptığında altını annesi ile beraber temizleyeceğime söz veriyorum.

Uzun uzun yazıp laf kalabalığı yapmayı sevmiyorum. Tarihe bir not düşmek için yazıyorum. Kızım büyüdüğünde okumayı öğrendiğinde okur umuduyla.

İşin gırgırı bir tarafa hayatımıza hoş geldin kızım. Hayatımıza renk ve mutluluk kattın. Umarım senin hayatında ömrün boyunca istediğin gibi olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yap: