27 Aralık 2011 Salı

Hayat'ımıza Hoş Geldin Kızım

Hayat'ımıza Hoş Geldin Kızım

Uzun zamandır bekliyorduk eşimle beraber bugünü ...

Bekleme sürecinde kızımla ilgili olarak kaleme aldığım Baba Oluyorum ile Bir Kızımız Olacak yazılarımı paylaşmıştım sizlerle.

Çok şükür bunca emek ve zahmetten sonra Allah çocuğumuzu sağlıklı olarak elimize almayı nasip etti. İlk çocuğumuz olması nedeni ile hastane önünde saatlerce bekledikten sonra 22 Aralık 2011/Perşembe günü saat 21:15'de o güzel haberi ebe hanım iletti bana.

Hayatımda ne diploma alırken, ne de askerden tezkere alırken bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Eşime bu durum için ayrıca teşekkür etmiştim. Yineliyorum teşekkürümü :)

Efendim babalık duygusu nasıl bir duygudur diye sorarsanız eğer. Daha tam olarak tadamadım. Lakin bence annelikten sonra en yüce hislerden biri olduğunu düşünüyorum.

Kızımızla ilgili uzun süren isim arayışından ve tartışmalardan sonra adına karar verdik. Mahsun Kırmızıgül'ün Hayat Devam Ediyor... dizisinden esinlenerek kızımızın adını 'Hayat' olmasına karar verdik.

Kızıma bir baba olarak ömrümün sonuna kadar yanında olacağıma söz veriyorum. Onun mutluluğu ile sevinip, üzüntülü zamanlarında ve özellikle şu aralar :) kaka yaptğında altını annesi ile beraber temizleyeceğime söz veriyorum.

Uzun uzun yazıp lafg kalabalığı yapmayı sevmiyorum. Tarihe bir not düşmek için yazıyorum. Kızım büyüdüğünde okumayı öğrendiğinde okur umuduyla.

İşin gırgırı bir tarafa hayat'ımıza hoş geldin kızım. Hayat'ımıza renk ve mutluluk kattın. Umarım senin hayat'ında ömrün boyunca istediğin gibi olur...
Share This

-Oğuz Atay / Tutunamayanlar

Siz de benim gibi, günleri sevgiyle isteyerek değil de, takvimden yaprak koparır gibi gerçek bir sıkıntı ve nefretle yaşadıysanız, Ankara güneşi sizin de uyuşturmuşsa beyninizi, Ata'nın izinde gitmekten başka bir kavramı olmayan Cumhuriyet çocuğu olarak, yayan pis pis gezdiyseniz Hergele Meydanı'nda, bu sarı ve tozlu alan iğrendirmiyorsa sizi, bir taşra çocuğu sıfatıyla özlemeyi bilmiyorsanız denizi; kaybettiniz (benim gibi).

-Neyzen Tevfik

Hayat üç buçukla dört arasındadır; ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın.

-Alexandre Dumas

Tarihe tecavüz ettiğimi söylediler ama çok güzel çocuklar doğdu. (3 Silahşörler romanı hakkında)

-Ernesto Che Guevara

Ne kadar farklı olursa olsun; sana ait olmayana tenezzül etme ve ne kadar basit olursa olsun senin olandan asla vazgeçme.

-Uğur MUMCU

Gelecek nesilleri değil, gelecek seçimleri düşünen politikacılarımız bu tablonun ressamlarıdırlar. "Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler" parolası ile liberalizm, en acı örneğini Türkiye'de vermiştir.

-J.J.Rousseau

Felaketlerimizin çoğu bizim eserimizdir ve doğanın istediği gibi basit, tekdüze ve yalnız bir yaşam sürebilseydik bunların hemen hemen hepsinden kurtulabilirdik.